Subject: OKsalon 01.01.2025
From: "Nelli Nurtdinova" <[email-masked]>
To: PÄA Põhja <[email-masked]>
Date: Thu, 13 Mar 2025 22:14:14 +0200

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

01.01.2025 hommikul olin mina, Nelly Nurtdinova, Lootsi 3A, OKsalon. 
Kuulsin, et majas hakkas tööle tulekahjusignalisatsioon. Helistasin kohe 
turvafirmasse ja teatasin sellest. Nad ütlesid mulle, et keegi oli juba 
autosse helistanud.

Läbi salongi akna nägin, kuidas tuletõrjeauto kohale sõitis, kuid 
tuletõrjujad ei pääsenud sissepääsust ning otsustasin aidata ning avasin 
neile välisukse. Sissepääsu juures olev lift oli blokeeritud. Tegin 
tuletõrjujate palvel lahti ka trepi uksed, misjärel nad läksid üles, siis 
tulid alla ja palusid mul avada neile kelder, kus asub parkla.

Juhtunu ajal tuletõrjujad salongi ei sisenenud. Nad teatasid vaid, et andur 
oli majas aktiveeritud, täpsustamata selle täpset asukohta. Salongis ei 
olnud suitsu ega töötajaid.

Palun uurida, miks tuletõrjujad märkisid tulekahjusignalisatsiooni 
korraldamise kohaks salongi ning mille alusel meile tuletõrje väljakutsumise 
eest arve esitati.

Lugupidamisega

Nelly Nurtdinova

Tel:+37258516194