Subject: Avaldus
From: <[email-masked]>
To: PÄA Ida <[email-masked]>
Date: Wed, 19 Mar 2025 10:29:04 +0200

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Avaldus lisatud manusena.

Lugupidamisega,

Svetlana Prokofjeva

direktor

Hoolekandeasutus "Sügis"

Tel. 39 25793

Mob. 53421753

E-post: [email-masked]

www.sugis.ee

*** KONFIDENTSIAALSUSHOIATUS***

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest kohe saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.