Subject: Hoiatustrahv 410125008159
From: "Tallinna Munitsipaalpolitsei Amet" <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Date: Thu, 20 Mar 2025 10:51:36 +0200

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Tallinna Munitsipaalpolitsei Amet on koostanud Teile kirjalikus 
hoiatamismenetluses trahviteate. Trahviteatega saab tutvuda Tallinna 
iseteeninduskeskkonnas https://taotlen.tallinn.ee. Ettevõtte esindaja peab 
otsingus "Arve saaja" rolli vahetama.

Kui trahviteate adressaat, käesoleva e-kirja väljasaatmisest viivitamatult 
hoiatustrahvi kättesaamist Tallinna iseteeninduskeskkonnas ei kinnita, 
saadetakse trahviteade täiendavalt posti teel registris märgitud aadressile. 
Trahviteate avamisel Tallinna iseteeninduskeskkonnas kinnitate selle 
kättesaamist.

Tallinna iseteeninduskeskkonnas saab trahviteatega tutvuda ja trahvi tasuda 
juriidilise isiku seaduslik esindaja.

Lugupidamisega
Tallinna Munitsipaalpolitsei Amet
Aadress: Paldiski mnt 48a, Tallinn 10614
Telefon: 53003103 (E-R kell 9.00 – 16.00)
E-post: [email-masked]