Subject: Korstnalõõride puhastus
From: "Valeri Bondarenko" <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Date: Thu, 20 Mar 2025 19:02:50 +0200

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere,

Paluksin Teie abi. Kas on määruseid või seaduse paragrahve kus on selgelt 
kirjas et lõõride puhastust tuleks teha vaatamata sellele et inimene kaminat 
ei kasuta? Meie KÜ-s on paar inimest kes usuvad et kui nemad on oma korteris 
kaminat ei kasuta ja üks on kaminat demonteerinud ja auku täis villa 
toppinud siis korstnapühkijat tellida KÜ-l ei ole vaja.

Ette tänades

Valeri Bondarenko

Tel: +372 5303 8775

E-mail: [email-masked]

My Property OÜ | Reg nr. 12457756

Kontor: Peterburi 
<https://www.google.ee/maps/place/Peterburi+tee+90f,+11415+Tallinn/@59.4315183,24.8561931,17z/data=!3m1!4b1!4m5!3m4!1s0x4692ec93e302497d:0x67fb4b83a29fe5d7!8m2!3d59.4315183!4d24.8583818> 
tee 90f, Tallinn 13816

Töökoda ja ladu: Ranna tee 21, Tabasalu, 76901 
<https://maps.google.com/?q=Ranna+tee+21,+Tabasalu,+76901&entry=gmail&source=g>

www. <http://www.myproperty.ee/> myproperty.ee <http://www.myproperty.ee/>