Subject: Kütmise ohutus meie kinnistul (Lindgumi, Metsapoole küla, Häädemeeste vald, Pärnumaa)
From: "Ranel Sinna" <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Date: Tue, 25 Mar 2025 12:40:27 +0200

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Lugupeetud Päästeameti esindaja,

Pöördume Teie poole, et saada hinnang meie kinnistul asuva korstna ja 
küttesüsteemi ohutuse kohta, kuna oleme mures oma pere, eriti lapse tervise 
ja turvalisuse pärast. Kinnisvara ostmisest alates on tekkinud probleem, kus 
kütmisel ajab tuba vingu täis. See on tekitanud olukordi, kus oleme pidanud 
lapsega majast lahkuma, et ruumidest ving eemaldada.

Oleme korduvalt pöördunud kinnisvara varasemate omanike, Ivar ja Maarja 
Baumanni poole, kuid nad ei soovi vastutust võtta ega probleemiga tegeleda. 
Kütmis küsimus on eriti tähtis, kuna soovime teada, kas meil on ohutu kütta 
või mitte.

Korstnapühkijad on käinud ja andnud ametliku loa kütmiseks, kuid on samas 
märkinud, et korstna telliskivid on pooleks ning terve teine korrus ajab 
pigi sisse, mis on tingitud kondensatsioonist. See tekitab täiendavat muret, 
kuna kahjustada võivad saada ka hoone konstruktsioonid ja meie tervis.

Lisame kirjale juurde video ja meie varasemalt vana omanikule saadetud 
kirjavahetuse, mis kajastab selle probleemi ulatust. Palume Teie hinnangut 
ja vajadusel ametlikku ekspertiisi, kas meie korsten ja küttesüsteem on 
ohutu kasutamiseks.

Oleme valmis koostööks ja ootame Teie juhiseid edasiste sammude osas.

Lugupidamisega,

  <https://sinna.ee/signature/logo-s.png>
Ranel SinnaTegevjuht 
/ Loovagentuur Sinna+372 
58 666 436 / www.sinna.ee <https://sinna.ee/>