Subject: Taotlus katusepääsude arvu vähendamiseks
From: Vikerlase 26 KÜ <[email-masked]>
To: PÄA Põhja <[email-masked]>
Date: Tue, 25 Mar 2025 12:51:21 +0200

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Päästeametile

Korteriühistu Vikerlase 26
Juhatuse esimehelt Mihhail Golubevilt

Kuupäev: 25,03,25

Taotlus katusepääsude arvu vähendamiseks

Lugupeetud Päästeameti esindajad,

Korteriühistu Vikerlase 26 juhatus teatab, et meie majas on viis trepikoda 
ning igas trepikojas on juurdepääs katusele. Turvalisuse ja juurdepääsu 
kontrolli eesmärgil soovime jätta alles ainult ühe katusepääsu – viienda 
trepikoja kaudu, kus on juba olemas korralik ja turvaline väljapääs.

Palume teil kaaluda selle muudatuse heakskiitmist ja anda meile vastav luba. 
Oleme valmis täitma kõiki vajalikke nõudeid, kui need peaksid kehtima.

Oleme valmis esitama täiendavat teavet ning vajadusel korraldama kohtumise 
objekti ülevaatamiseks.

Lugupidamisega,
Mihhail Golubev
Korteriühistu Vikerlase 26 juhatuse esimees
📞 56656426
📧 [email-masked]