Subject: soovime korteriühistu nõustamisteenust
From: Saare5kü <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>,Piret Veskimäe <[email-masked]>
Cc: "Sulev Lindlaan" <[email-masked]>,Liia Raudhäiding <[email-masked]>
Date: Mon, 31 Mar 2025 10:24:30 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!
Lääne-Harju vald, Klooga alevik Saare tn 5 korteriühistu soovib saada 
korteriühistu nõustamist trepikodade tuleohutuse vallas. Meil on probleemiks 
see, et elanikud hoiavad trepikodades rattaid, lapsevankreid, rulluiske, 
kelke, suuri plastikust lastemänguautosid, euroalust, rattakumme, värve, 
lillepotte jmt asju ja esemeid ning keelduvad neid sealt ära viimast.

Soovime selgust Päästeameti tuleohutus- ja evakueerimisnõuete osas meie 
trepikodades. Loodame teie abile, mida ja kuidas juhatusega tegema peaksime, 
et neid nõudeid täita.

Meeldivale koostööle lootes

Pille ja Peeter Vennikas
juhatuse liikmed
tel. 5121223