Subject: Ilmatsalu, Kooli tee 7 krundi detailplaneeringu esitamine kooskõlastamiseks
From: "Kareli Kilter" <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>, "MAA- JA RUUMIAMET" <[email-masked]>, "TRANSPORDIAMET" <[email-masked]>
Date: Tue, 1 Apr 2025 10:16:13 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

 Kareli Kilter saatis teile kirja.  Kiri oli liiga suur tavaliseks
epostiga edastamiseks ja failid salvestati failide edastamise teenusesse.

Teil on kuni  11.05.2025 10:16:13 võimalik faile alla laadida.

Allalaadimise aadress on :
<https://info.raad.tartu.ee/fsend/filesend.nsf/getFiles.xsp?AccessID=v5xmo
838v32gis1>
https://info.raad.tartu.ee/fsend/filesend.nsf/getFiles.xsp?AccessID=v5xmo8
38v32gis1

Kareli Kilter  has sent you a mail.  The mail is too big for standard
delivery.  You have till 11.05.2025 10:16:13 to consult the mail via a
browser and download the attachments.
URL for download:
<https://info.raad.tartu.ee/fsend/filesend.nsf/getFiles.xsp?AccessID=v5xmo
838v32gis1>
https://info.raad.tartu.ee/fsend/filesend.nsf/getFiles.xsp?AccessID=v5xmo8
38v32gis1

Kirja algtekst:
Saadame Teile digitaalselt allkirjastatud dokumendi.

Dokumendi väljaandja: Tartu Linnavalitsus\Ruumiloome osakond
Teema: Ilmatsalu, Kooli tee 7 krundi detailplaneeringu esitamine
kooskõlastamiseks.
Dokumendi liik:  Kiri
Dokumendi number: DP-22-020.
Dokumendi kuupäev: 01.04.2025

 - Ruumiloome_osakond_Kiri_20250401_DP-22-020.asice