Subject: Tuleohutus-evakuatsiooniteed.
From: "Lea Ellik" <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Date: Sun, 6 Apr 2025 17:10:06 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere
Meie kortermajas on sage probleem lapsevankrite ja jalgrataste hoidmisega kü 
üldruumides. Juhatus on tuleohutusega seotud teemasid käsitlenud kü 
üldkoosolekutel, trepikojas on teadetetahvlil info, esemete omanikele on 
edastatud e-kirju, et evakuatsiooniteed peavad olema vabad, kuid seda kuulda 
ei võeta. Mugavam on käru lükata välisuksest tulles teistele elanikele 
käiguteele ja tuppa minna.

Olen ise kü juhatuse liikmena korduvalt käinud elanike ukse taga ja 
selgitanud, kuid seda tulutult.
Kas on veel mingeid viise, mida saaks juhatus antud juhul ette võtta?

Kirjale lisatud pilt majja sissepääsust. Hetkel on pildil üks vanker, kuid 
sageli on sinna lükatud kaks lapsekäru.

Küsimus ka porivaiba kohta, kas trepikodades võib kummikattega vaip põrandal 
olla?

Lugupidamisega,
Lea Ellik

KÜ Ränduri 39, Tallinn juhatuse liige