Subject: Kooskõlastamiseks - Avalik üritus nr ATT-1/607
From: <[email-masked]>
To: PÄA Põhja <[email-masked]>
Date: Mon, 7 Apr 2025 13:40:06 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Palun kooskõlastust!

Nimetus: Eduard Profittlichi õndsakskuulutamise Missa.
Toimumise koht ja aeg:
- Raekoja plats
17.05.2025 kell: 11:00 - 13:00

- Vene tn 18 Tallinna Pühade Apostlite Peetruse ja Pauluse katedraali hoovis 
ja Vene tänaval
17.05.2025 kell: 13:30 - 15:00

Korraldaja: Rooma-Katoliku Kiriku Peeter-Pauli Kogudus Tallinnas
Esitamise aeg: 04.12.2024 13:29

Kooskõlastamise tähtaeg: 11. aprill 2025
Kirjeldus:

Kooskõlastust saab anda aadressil 
<https://akis.tallinn.ee/menetlus/19701?tab=menetlemine&backurl=homepage&tegevus_id=70554> 
https://akis.tallinn.ee/menetlus/19701?tab=menetlemine&backurl=homepage&tegevus_id=70554

Lugupidamisega

avalike ürituste taotluste menetlejad

teeninduse ja asjaajamise osakond

Tallinna Linnakantselei

640 4299

640 4116

[email-masked] <mailto:[email-masked]>