Subject: Põlevmaterjali ladustamise plaan
From: "Rommi Neemsalu" <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Date: Mon, 7 Apr 2025 19:43:22 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Vajan abi põlevmaterjali ladustamise plaani koostamisel tekkinud küsimuste 
osas.

Küsimuste olemus ja asjaolud on lahti seletatud kirjale lisatud manuses.

Küsimus nr 1:

Kui territooriumile tekib põlevmaterjali ladustamise plaani kohustus, kas 
siis § 6 kajastuv nelja meetrine kaugus kaotab kehtivuse ja põlevmaterjali 
ei tohi ladustada hoonetele lähemale kui 10 meetrit?

Küsimus nr 2:

Kas on vaja kajastada iga ladustamisplatsi kohta ka numbriline valem?

Küsimus nr 3:

 Kas nii on lubatud nagu pildil?

küsimusi oleks veelgi aga kirjateel on raske neid selgitada.

Lugupidamisega

Rommi Neemsalu

Tuleohutusspetsialist tase 5
Tel: 53011307
Tartu Tuli OÜ