Subject: KAUGE festivali 2025 päästeameti luba
From: Martin Sõgel <[email-masked]>
To: PÄA Lõuna <[email-masked]>
Date: Tue, 8 Apr 2025 14:29:27 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Kirjutan Teile festivalist KAUGE. Olime Tartu 2024 põhiprogrammi kuuluv 
muusikafestival. Saime ka antud festivali eest tunnustuse Tartu 
Kultuurikandja 2024 auhinnagalalt, kui parim “uustulnuk.”

Teeme koostöös Tartu Kultuuriosakonnaga ka antud aastal KAUGE festivali. 
Festivali üks alusväärtusi on seda korraldada külalise jaoks põnevas ja uues 
kohas, kus varem selliseid asju tehtud pole. Leidsime antud aastal endale 
partneri Peetri 26 näol, kus pole varasemalt sellist asja tehtud. Kuna 
tegemist on avaliku üritusega, mis vajab nii avaliku ürituse luba kui 
päästeameti luba siis siit tulenevalt on mul teile küsimus, et kas oleks 
võimalik antud teemal kohtuda ja arutada lähemalt võimalusi, kuidas saame nö 
välja valitud lokatsioonis turvaliselt ja lubadega antud festivali 
korraldada.

Kuna suuresti sõltub minifestivalile artistide kutsumine lokatsioonist siis 
oleks meil vaja üpriski kiiresti saada indikatiivne vastus / pääasteameti 
arvamus antud lokatsioonist koostöös meie plaanidega.

Lugupidamisega

Martin Sõgel
KAUGE festivali produktsioonijuht
+372 56632736
[email-masked]