Subject: 2005. aasta rahvusvaheliste tervise-eeskirjade ning 2014. aasta, 2022. aasta ja 2024. aasta muudatuste heakskiitmine
From: <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Date: Mon, 14 Apr 2025 16:53:58 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Teile on saadetud Sotsiaalministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Ootame tagasisidet 22.04.2025

Pealkiri: 2005. aasta rahvusvaheliste tervise-eeskirjade ning 2014. aasta, 
2022. aasta ja 2024. aasta muudatuste heakskiitmine

Registreerimise kuupäev: 13.04.2025

Registreerimise number: 1.2-2/21-1

Lugupidamisega

Sotsiaalministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 626 9301, faks (372) 626 9209
e-post: [email-masked]
 <http://www.sm.ee> www.sm.ee