Subject: 2005. aasta rahvusvaheliste tervise-eeskirjade ning 2014. aasta, 2022. aasta ja 2024. aasta muudatuste heakskiitmine
From: <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Date: Tue, 15 Apr 2025 09:24:01 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Teile on saadetud Sotsiaalministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
eelnõu arvamuse avaldamiseks.

Teie arvamusi ootame hiljemalt 23.04.2024 e-posti aadressile  [email-masked] või 
DVK kaudu.

EIS-is: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/47c46b73-d05e-45cf-990a-3d36ea91fb7a

Pealkiri: 2005. aasta rahvusvaheliste tervise-eeskirjade ning 2014. aasta, 
2022. aasta ja 2024. aasta muudatuste heakskiitmine

Registreerimise kuupäev: 13.04.2025

Registreerimise number: 1.2-2/21-1

Lugupidamisega

Sotsiaalministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 626 9301, faks (372) 626 9209
e-post: [email-masked]
 <http://www.sm.ee> www.sm.ee