Subject: Lõkke tegemise plaan (30.04 - 01.05)
From: <[email-masked]>
To: PÄA Lõuna <[email-masked]>
Date: Tue, 22 Apr 2025 14:08:54 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tervist!

Kirjutan Teile korporatsioon Ugalast, et teavitada meie konvendihoones
(J. Kuperjanovi 16, Tartu) toimuvast traditsioonilisest volbriüritusest.
Üritus algab 30.04 kl 23:00 ning kestab eeldatavasti 01.05
varahommikuni. Keskööl astub lavale ansambel Svjata Vatra.

Antud ürituse raames on traditsiooniks teha ka volbrilõket. Meil on
selleks olemas eraldi lõkkease kus põletame ainult puitmaterjali. Igaks
juhuks hoiame tulekustuteid lähedal ja valmis.

Kui on küsimusi, või edasiste tegevuste osas soovitusi, võite minuga kas
meiliteel, või alltoodud numbri kaudu ühendust võtta.

Lugupidamisega
Karl Gustav Loog
Korp! Ugala esimees
Tel: 55669402