Subject: ettekirjutise vaie
From: "kaido uuetalu" <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Date: Tue, 29 Apr 2025 22:32:22 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!
Sain jaanuari lõpus teavituse ettekirjutise kohta, mis on kohaldatud minu 
OÜ-le Tihuruum kuuluvale teraviljahoidlale (EHR kood 109027421). Päästeameti 
ohutusportaalis ei olnud (ega ole ka praegu) mul võimalik ettekirjutisega 
tutvuda (-rakenduse laadimisel tekkis viga-). Täna siis lõpuks avanes mul 
võimalus ettekirjutisega tutvuda, kui ohutusjärelvalve büroo inspektorilt 
sain ettekirjutise faili oma meilile.
Ei ole suutnud leida õigeid määrusi-paragraafe-seadusi-täiendusi, mis 
kinnitaksid milliseid ruutmeetreid täpsemalt silmas peetakse. 
Ehitusregistris on välja toodud suletud netopind (minu ostu-müügilepingus 
ainult netopind) 1248,2m2 , kasulik pind 902,6m2, ehitusalune pind 1390m2. 
Palun juhatage mind seadusepügalani, mis näitaks, millised ruutmeetrid on 
aluseks tuleohutusülevaatuse läbiviimiseks.

Tervitan
Kaido Laurimaa
OÜ Tihuruum
56460963