Subject: Sündmuse evakuatsiooniplaani kooskõlastus
From: "Martin Raid" <[email-masked]>
To: PÄA Põhja <[email-masked]>
Date: Mon, 5 May 2025 12:20:22 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

ProSolutions OÜ korraldab Tallinnas Krulli kvartali mehhaanikatsehhis 
<https://maps.app.goo.gl/JDTuZ5FRqKc5kvCn9>  10.05.2025 23:00 kuni 
11.05.2025 kell 04.00 toimuvat muusikasündmust. Palume kooskõlastust 
evakuatsiooniplaanile – manuses. Samuti hinnangut, kas võime suitsetamise 
ala planeerida siseruumi, kui tegemist on avara, kivipõranda ja kivist 
seintega ruumiga ning hoiame suitsualast eemal kõikvõimaliku põlevmaterjali. 
Suitsuala juures on turvamees ja tulekustuti.
Sündmust turvab Meeskond Security OÜ. Iga kasutuses olev ruum on 
turvatöötajate poolt mehitatud.

P.S. Vabandame, et kooskõlastuse palve nii hilja laekub – kahjuks saime 
alles nüüd teada, et ruumidele pole koostatud püsivat evakuatsiooniplaani. 
Oleme tänulikud teiepoolse kiire reageerimise eest.

Lisaküsimuste korral vastan meeleldi nii kirja kui telefoni teel.

Lugupidamisega
Martin Raid

+372 5697 3037
psmusicagency.ee <http://psmusicagency.ee>