Subject: Hoone projekteerimine
From: "Anni Aus" <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Date: Fri, 2 May 2025 18:52:56 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Kirjutan Teile, et uurida pisut kohvik-majutushoone projekteerimise kohta. 
Tekkis küsimus seoses "Ehitistele esitatavate tuleohutusnõuete" määruses 
oleva paragrahv 44 evakuatsioonipääsude arvu kohta.

Nimelt on projekteeritava hoone ehitusalune pind ca 140m2. Hoone esimesel 
korrusel asub 35 kohaga toitlustus(kohvik) köögiga ja abiruumidega. Teisele 
korrusele on plaanitud majutusruumid max 10 inimesele.

Minu küsimus, kas teiselt korruselt majutus ruumidest on vajalik planeerida 
kaks väljapääsu? Kas on võimalik ka mingil juhul ühe väljapääsuga võimalik 
planeerida?

Küsin veel üle, kas paragrahv 44 punkt 3 saab käsitleda ka korruse kaupa?

Väga tänan kui saate mind selles osas aidata!

Lugupidamisega,
Anni Aus

📞 Telefon: +372 58867616