Subject: Viljandi Suvepidu 05.07.25
From: <[email-masked]>
To: PÄA Lõuna <[email-masked]>, "Keskkonnaamet" <[email-masked]>
Date: Thu, 8 May 2025 15:35:20 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere,

soovin kooskõlastada avalikku üritust Viljandi Suvepidu 2025.
Avaliku ürituse taotlus ja turvaplaan manuses.

Parimat soovides,

Tiit Uibusaar

+37255610544

---------- Edastatud sõnum ----------
Saatja: [email-masked]
Kuupäev: neljapäev, 24. aprill 2025 at 17:18
Pealkiri: Viljandi Suvepidu 05.07.25
Adressaat: [email-masked], Alor Kasepõld <[email-masked]>

Tere,

soovin kooskõlastada avalikku üritust Viljandi Suvepidu 2025.
Avaliku ürituse taotlus ja turvaplaan manuses.

Parimat soovides,

Tiit Uibusaar

+37255610544