Subject: Küsimus
From: "Tallinn Tondi64" <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Date: Thu, 8 May 2025 10:23:19 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Kuskilt ei leidnud ma vastust oma küsimusele. Meie maja ehitab kuure. 
Kuuride tulemüür asub naaberkrundi piirist 50 cm kaugusel. Ehitusluba on 
olemas.

Naabrid saatsid meile järgmise kirja:
„Korteriomanikel on õigus teie kuuri tagumist seina hiljem kaunistada ja 
kasutada, muu hulgas seina värvida, paigaldada korvpallirõngas ning 
kasvatada ronitaimi vms.“

Me oleme selle vastu, aga teades meie naabreid, võivad nad seda teha salaja. 
Kas on olemas mingid seaduslikud nõuded või reeglid, mis keelaksid sellise 
tegevuse seina kasutamise osas?

Tänud ette!
Lugupidamisega

Vlada Niitmets
Tondi 64 KÜ
Juhatus