Subject: Päring, Tallinn, Lastekodu 23/Tartu mnt 52, elektriautode laadimistaristu
From: "Karli-Orvet Purde" <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Date: Wed, 14 May 2025 11:45:33 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Tallinn, Lastekodu 23/Tartu mnt 52 korteriühistu soovib oma kahele
maaalusele garaažikorrusele rajada elektriautode laadimistaristu

Ühistu palub infot:

1.	Kuidas on korteriühistutel kõige õigem käituda, et mitte rikkuda
tuleohutuse nõuded (põlemiskoormused, tulepüsivusklassid jne) ja hoida oma
vara turvaliselt?
2.	Kas on teada näiteks mingitest erinõuetest või soovitustest mida
tuleb rakendada?
3.	Kuidas suhtub Päästeamet laadijate paigaldustesse ja elektriautode
parkimisse kinnistes parklates?
4.	Kas elektriautode laadimisvõrgu rajamisel tuleb küsida Päästeameti
nõusolek/arvamus?

Lugupidamisega

Karli-Orvet Purde

Kinnisvarahaldur

Kvatro Kinnisvarahalduse OÜ

+372 5551 2402

 <http://www.kvatro.ee/> www.kvatro.ee