Subject: Avaliku teabe taotlus,Seoses 4./5. aprilli 2025. a öösel Sõpruse puiesteel toimunud päästesündmusega
From: "Andrey Chuprin" <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Date: Fri, 16 May 2025 09:48:46 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

PÄÄSTEAMETILE
Tornimäe 5, 15013 Tallinn
E-post: [email-masked]

Avaliku teabe taotlus
Seoses 4./5. aprilli 2025. a öösel Sõpruse puiesteel toimunud
päästesündmusega

Esitaja:
Andrey Chuprin
Q Takso Veod OÜ esindaja
E-post: [email-masked]
Tel: +372 5358 5338

Taotluse sisu:

Palume esitada teave ja võimalik dokumentatsioon seoses Päästeameti
reageerimisega 4./5. aprilli 2025. a öösel Tallinnas, Sõpruse puiesteel
(Vilde tee ja Tammsaare tee vahel) toimunud juhtumile, kus
kontaktliinilt kukkus sõiduteele tross. Juhtumi tagajärjel sai
kahjustada meie ettevõttele kuuluv sõiduk Skoda Octavia, reg. nr 701PCC.

Juhtumi kohta on meil järgmine teave:
Päästeameti meeskond saabus sündmuskohale umbes kell 02:59 ja lahkus
sellest ligikaudu kell 03:17. See info põhineb meie sõiduki juhi ütlustel.

Palume edastada järgmine teave:

Kinnitus, et Päästeameti üksus tõepoolest reageeris nimetatud sündmusele;

Reageerimise täpne aeg ja üksuse andmed (üksuse nimi või number);

Sündmuse kirjeldus ja tehtud tegevused olukorra lahendamiseks;

Fotod, kui neid sündmuskohal tehti;

Teave selle kohta, kellelt Päästeamet sai sündmuse kohta teate.

Taotleme seda teavet, et tõendada juhtumi fakti ja edasi liikuda kahju
hüvitamise protsessis. Meie eesmärk on esitada vajalikud andmed Tallinna
Linnatransporti (TLT AS) kahjuhüvitise taotluse jaoks ning vajadusel
kasutada seda teavet kindlustusnõude või kohtuasiaga seonduvalt.

Palume edastada vastus ja vajalikud dokumendid e-posti teel aadressile
[email-masked] esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 5 tööpäeva
jooksul.

Eelnevalt tänades teid suurepärase koostöö eest ja abi eest vajaliku
teabe saamisel.

Lugupidamisega,
Andrey Chuprin
Q Takso Veod OÜ esindaja
Tallinn, 06.05.2025

--
Это сообщение было проверено антивирусным ПО Avast на наличие вирусов.
www.avast.com