Subject: Fwd: Досудебная претензия / Kohtuväline nõue kahju hüvitamiseks (SVS-L OÜ, Keskallee 7, Kohtla-Järve)
From: SVS-L OÜ <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Date: Mon, 19 May 2025 11:41:13 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

 Lugupeetud Päästeamet, Edastame teile SVS-L OÜ kaebuse seoses korduvate 
kanalisatsioonilekete ja tuleohutussüsteemi aktiveerumisega meie äripinnal 
aadressil Keskallee 7, Kohtla-Järve. Viimane intsident toimus 18.05.2025 
ning põhjustas tuleanduri märgumise ja signalisatsiooni rakendumise. Oleme 
korduvalt pöördunud korteriühistu poole, kuid probleem ei ole lahendatud. 
Palume hinnata olukorra ohtlikkust ja võtta vajadusel meetmeid.
Lugupidamisega
SVS-L OÜ
Juhatuse liige
Sergei Petrov
5107379

С уважением

Petrov Sergei
OÜ SVS-L
Linda 3, Johvi 41535
Estonia
tel (+372) 510 7379
http://www.misslora.ee <http://www.misslora.ee/>

К письму приложены файлы на Яндекс Диске: IMG_3479.MOV (254460787) 
<https://yadi.sk/d/hMiewBLsLtbyDw>
IMG_3480.MOV (15387342) <https://yadi.sk/d/3YzTKj-S2WlmHA>