Subject: Avaliku ürituse korraldamise kooskõlastus
From: "Sirlen Rekkor" <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>,PÄA Ida <[email-masked]>
Cc: "Airike Vipp" <[email-masked]>
Date: Fri, 16 May 2025 16:25:36 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Sihtasutus Eesti Noorsooteater, registrikoodiga 90011094, asukohaga Lai
1/Nunne 4, 10133 Tallinn, soovib taotleda Politsei- ja Piirivalveametilt
ja Päästeameti Ida päästekeskuselt kooskõlastust lavastuse „LAHENDUSTE
MINISTEERIUM“ etendamiseks Toila laululaval 28.06.2025 kell 18.00, kuhu
ootame publikuks kuni 300 inimest.

Etenduse ettevalmistused algavad 28.06.2025 kell 12.00 ja etendus toimub
samal päeval kell 18.00-20.00.

Etenduspaigas (Toila laululaval) müüakse pileteid, teatrimeeneid ning
karastusjooke ja pudelivett. Üritusel ei müüda alkoholi.

Ala on vajadusel piiratud lintidega, mille paigaldavad teatritöötajad.

Sissepääsu tagab vastava sündmuse pilet, kontrolli teostavad
teatritöötajad.

Etenduse ajal valvavad korda ning vaikust teatritöötajad, sealhulgas 4
publikuteenindajat. Nii publikuteenindajatel kui lavatehnilistel
töötajatel on kehtiv esmaabi andmise tõend.

Parkimine toimub kehtiva liikluskorralduse ja –reeglite järgi.

Etenduspaigas pargivad vaid teatri masinad (2 väikebuss, 1 kaubik, 1
sõiduautot).

Lavastuses ei kasutata pürotehnikat ega elavat tuld.

Avaliku ürituse taotlus on edastatud Toila vallavalitsusele.

Sirlen Rekkor

projektijuht | project manager
Eesti Noorsooteater

+372 5557 5968

 <http://www.noorsooteater.ee/> www.noorsooteater.ee

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud
teavet. Kui te ei ole selle kirja adressaat, palun võtke ühendust saatjaga
ning kustutage e-kiri arvutist.
This e-mail may contain information which is classified for internal use.
If you are not the intended recipient of this message, please notify the
sender immediately and delete the message.