Subject: Informeerimine avalikust üritusest
From: "Karula Teater" <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>,PÄA Lõuna <[email-masked]>
Date: Tue, 20 May 2025 09:03:04 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Kirjutan teile MTÜ Karula Teater nimel. Oleme vahemikus 03.06.2025 - 
15.06.2025 mängimas suvelavastust "Lell". Etendused toimuvad Karula 
Rahvuspargis Ähijärve kaldail:
etendused algavad ja lõppevad Ähijärve laululava juures (Antsla vald), 
peamised stseenid toimuvad Plaagi talu varemetes teisel pool järve (Valga 
vald).

Kokku osaleb etenduses umbes 30 etendusega seotud inimest + 60 pealtvaatajat 
(etenduse kohta). Kokku mängime tükki 12 korda.

Parkimine toimub avalikus Karula Rahvuspargi külastuskeskuse parklas, 
mingeid liikluse ümberkorraldusi ei ole.

Teatrikülastajad viiakse paatidega üle järve - kõigile on tagatud 
ohutusvestid ning sõuavad ainult selleks volitatud meie teatri inimesed.

Helitehnikat ja pürotehnikat ei kasutata.

Ühes stseenis, metsavenna punkri juures, tehakse rauast ahju imetilluke 
lõke, tagatud on tulekustutid.

Koostatud on riskianalüüs, määratud on esmaabi andjad.

Andke teada, kas vajate veel mingisugust infot.

Parimat

Kaspar Kurve
MTÜ Karula Teater, 53901107