Subject: Päästeameti hinnang
From: Elise Tõllimäe <[email-masked]>
To: PÄA Lõuna <[email-masked]>
Date: Wed, 21 May 2025 11:35:59 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Olen asutusest Arensia teenuskeskus OÜ, soovime saada 
Sotsiaalkindlustusameti koostööpartneriks ning tegevusloa taotlemiseks 
soovime saada Päästeameti hinnangut. Selleks esitan taotluse jaoks vajaliku 
info:

Meie meeskonnas on 10 liiget ning meie tegevuse aadressiks on Riia 10, Tartu 
(praegune THMK rehabilitatsioonikeskus).

head!

-- 

Tartu Herbert Masingu kool
Rehabilitatsioonikeskus
Sotsiaaltöötaja/ superviseeritav pereterapeut
Elise Tõllimäe
+ 372 5198 7258
Riia 10, Tartu