Subject: Tõend teenuse osutamise kohta
From: "Veera Sepp" <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Date: Wed, 21 May 2025 09:25:47 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere,

soovin saada infot ja nõu kuidas peame tegutseda.
Nimelt soovime taotleda uut Rehabilitatsiooniteenuse osutaja tegevusluba.
Soovime alustada septembris reh.teenuste osutamisega Kajamaa Koolis Kooli 
tee 1, Saku alevik. Tegevusloa taotlemiseks on vajalik päästeameti tõend 
teenuse osutamise koha tuleohutuse nõuetele vastavuse kohta.
Kajamaa kool suve jooksul kolib oma uuele asukohale ja alustab septembris 
oma tegevust uue aadressil Kooli tee 1, Saku alevik. St et juuli/augusti 
algus majas on ümberkorraldus tööd.

Kas on võimalik juba praegu planeerida inspektori kontrollkäiku augustiks? 
Ja mis sammud peame veel tegema?

Tagasisidet oodates,
Veera Sepp
teenuste juht
56452369
MTÜ Tugikeskus Aitan