Subject: KAUGE FESTIVAL 2025 päästeameti kasutusluba
From: Martin Sõgel <[email-masked]>
To: PÄA Lõuna <[email-masked]>
Date: Tue, 27 May 2025 11:29:31 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Kirjutan ettevõtmisest KAUGE2025, mida korraldab Visioonimees OÜ. Kirjutan 
seoses päästeameti kasutusloaga. Käisime teie kolleegi Marek Kärsiniga ka 
koha peal ala vaatamas, kes palus kirjutada kasutusloa osas ka üldmeilile.

- Kauge2025 toimub 20.09.2025 Liiva 41 / Peetri 26 Vanessa tehasekompleksis 
“Võit”
- Kauge2025 on oodata ca 900 külastajat. Saal A mahutab 800 inimest ja on 
kahe 4m varuväljapääsuga. Saal B mahutab 300 inimest ja on 2.5 m 
varuväljapääsuga.
- Tegemist on avaliku üritusega vanuses 18+.
- Sündmus toimub õhtustel tundidel 21.00-06.00
- Sündmuse ettevalmistustööde hulka kuulub ka kasutatava ala ettevalmistus 
päästeameti reeglite kohaselt - varuväljapääsu siltide paigaldus, 
tulekustutite paigaldus ja vastavalt külaliste turvalisuse tagamine ala 
koristamisega.

Manuses on erinevad plaanid, kus sündmus toimub ja kuidas on külaliste 
liikumised kooskõlas päästeametiga. Õuealal tähistatud sinisega pääste 
liikumine. Pileti aed on eemaldatav.

Parimat
Martin Sõgel
56632736
‘