Subject: Pöördumise vorm (Katrin Saks KÜ Murdlaine)
From: <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Date: Wed, 28 May 2025 06:59:25 +0300

Tere

Katrin Saks KÜ Murdlaine on täitnud pöördumise vormi.

Teabenõude andmed

Asutus: Põhja Päästekeskus (Harju maakond, sh Tallinn)

Pöördumise sisu: Tere! Pöördun teie poole Haabneeme Mererann tee 4 KÜ 
Murdlainest. Nimelt vastavalt Päästeameti nõudele oleme maja 
üldkasutatavatel aladel ehk trepikodade fujeed, treppide mademed, keldrites 
üldkasutatavad alad jne lasknud teha esemetest puhtaks, kuid alati leidub 
elanikke, kes nt trepikoja fuajeese uuesti asju toovad ehk nt rattad, 
vakrid, kastid jne. Ühistu on saatnud mitmeid märgukirju, et olukord 
taastataks ehk antud alad tehtaks põlevmaterjalist tühjaks kuid antud 
elanikud soovivad kirjalikku Päästeameti nõuet/dokumenti mille saaksime 
neile esitada, et nad ei eiraks nõuet. Kas oleks võimalik meile antud 
teavet/ nõude osas nt infolehte saata, et saakime neile esitada? 
Tõenäoliselt siis hakkavad liigutama. Lisaks info, et Päästeameti kontroll 
majas toimus meil eelneval aastal ning siis antud probleemi ei esinenud. 
Katrin Saks KÜ Murdlaine juhatuse liige

Teabenõudja kontaktandmed

Ees- ja perenimi / juriidilise isiku või asutuse nimi: Katrin Saks KÜ 
Murdlaine

Postiaadress:

E-post: [email-masked]

Telefoninumber 56983767

Teabenõude täitmise viis

Digitaalselt