Subject: Eluruumi ohutuse ja kasutusloa küsimused – palume kontrolli ja abi
From: "Ranel Sinna" <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Date: Fri, 30 May 2025 14:33:11 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Lugupeetud Päästeameti spetsialistid,

Soovin pöörduda teie poole murega, mis puudutab meie elukoha ohutust ja 
sellega seotud probleemseid asjaolusid.

Ostsime heas usus kinnistu koos elumajaga aadressil Lindgumi, Metsapoole 
küla, Häädemeeste vald, Pärnumaa ning eeldasime, et kõik vajalikud load ja 
nõuded on korrektselt täidetud. Hiljem ilmnes, et hoone kasutusluba ei vasta 
tegelikule olukorrale ning majas on mitmeid olulisi puudusi, mis võivad 
ohustada meie pere elu ja tervist.

Oleme korduvalt pöördunud Häädemeeste Vallavalitsuse poole (3 e-kirja ja 2 
telefonikõnet), kuid siiani ei ole saanud rahuldavaid vastuseid ega 
selgitusi. Meie jaoks on see olukord väga tõsine ja tekitab muret, eriti 
kuna meil on väikelaps ja elame igapäevaselt majas, mille ohutus ei pruugi 
olla tagatud.

Seetõttu palume Päästeametilt:

*	Teha meie elukohas erakorraline tuleohutus- ja üldohutuse kontroll, et 
selgitada, kas hoone vastab eluruumile esitatavatele nõuetele.
*	Anda meile juhised, kuidas olukorda lahendada või millised sammud peaksime 
järgmiseks astuma, et tagada ohutu elukeskkond.

Meie soov on leida koostöös lahendus, et pere elu ja tervis ei oleks enam 
ohtu seatud. Palun andke teada, kuidas Päästeamet saaks meid aidata ja 
milliseid samme võiksime veel ette võtta.

Tänan teid juba ette abi ja mõistva suhtumise eest!

Lugupidamisega,

  <https://sinna.ee/signature/logo-s.png>
Ranel SinnaTegevjuht 
/ Loovagentuur Sinna+372 
58 666 436 / www.sinna.ee <https://sinna.ee/>