Subject: 7-1/27-32 Ettepanekute küsimine detailplaneeringu lähteseisukohtade ja keskkonnamõju strateegilise hindamise programmi kohta, Avispea tuuleala
From: <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Date: Tue, 3 Jun 2025 11:54:14 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Väike-Maarja Vallavolikogu 17.10.2024. a otsusega nr 90 algatati 
taastuvenergiapargi rajamise eesmärgil detailplaneeringu koostamine ja 
detailplaneeringu elluviimisega kaasneva keskkonnamõju strateegiline 
hindamine Väike-Maarja vallas Avispea, Eipri ja Määri külades asuvatel, 
Väike-Maarja valla üldplaneeringuga määratud tuuleenergia tootmiseks 
põhimõtteliselt sobivatel aladel nr 1, 9 ja 14 (edaspidi Avispea tuuleala).

Planeerimisseaduse § 81 lõike 1 ja Vabariigi Valitsuse 17.12.2015 määruse nr 
133 „Planeeringute koostamisel koostöö tegemise kord ja planeeringute 
kooskõlastamise alused“ § 3 alusel esitab Väike-Maarja vallavalitsus 
detailplaneeringu lähteseisukohad ja keskkonnamõju strateegilise hindamise 
programmi nende kohta ettepanekute saamiseks. Dokumendiga saab tutvuda valla 
veebilehel, lingil https://v-maarja.ee/tuuleenergia, Avispea tuuleala 
detailplaneeringu jaotises.

Oma pädevusvaldkonnast lähtuvad ettepanekud palume esitada hiljemalt ühe kuu 
jooksul Väike-Maarja vallavalitsuse e-posti aadressile [email-masked] või 
paberkandjal postiaadressile Pikk tn 7, Väike-Maarja alevik, Väike-Maarja 
vald, 46202 Lääne-Viru maakond.

Detailplaneeringu lähteseisukohtade ja keskkonnamõju strateegilise hindamise 
programmi tutvustamine toimub 16. juunil algusega kell 17.00 Triigi 
spordihoones (Võimla tn 7 Triigi küla).

Lugupidamisega
Diana Seepter
Väike-Maarja vallavalitsus
329 5755

  <http://email.mg.v-maarja.ee/o/eJxEjjFuKzEMBU8jdRYokZSogoXxfwq3uYG04toOIiTY3fj8geEi3SveDOY8v29fW3u3z3bYuBw2L_8VhRKxHwoi0L1pLCSVQJj8TdcMcVAHFuzURk2SS2VYrHJJVoa_a4LEkAGfRKQAbAjMIkvsazJxBPMaHqfZ2vbRgpmftu_taqf7UIf_UmCTUVfMVJfBjLWXEh1Be9WGXNDhm990s335MUfwGk_Voee_l39o-g0AAP__VyRA7g>