Subject: AS Lahevesi, küsimus tuletõrjeveev mahutid Lääne-Harju vallas.
From: <[email-masked]>
To: "Erti Suurtalu" <[email-masked]>
Cc: PÄA Põhja <[email-masked]>
Date: Thu, 5 Jun 2025 10:07:22 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere Erti

Rääkisime telefoni teel 04.06.2025 tuletõrjevee mahutitest.

AS Lahevesi küsimus on, et millised võiksid olla Teie andmebaasis olevad
mahutid mis ei kuulu eraisikutele või asutustele? Küsimuse täpsem sisu on:
milliste tuletõrjevee mahutitega olete avalikus ruumis arvestanud,
milliste eest peaks AS Lahevesi hoolt kandma?

Kaardirakendus
<https://xgis.maaamet.ee/xgis2/page/app/paasteamet_ohtvesi>
https://xgis.maaamet.ee/xgis2/page/app/paasteamet_ohtvesi vajaliku infot
ei anna.

Küsimus on tingitud kohustusest mis tuleneb
<https://www.riigiteataja.ee/akt/408102024004>
https://www.riigiteataja.ee/akt/408102024004

AS Lahevesi (ÜVK liitumise ja kasutamise eeskiri § 11 lg 3).

  (3) Ühisveevärgi tuletõrjehüdrantide ja veemahutite korrashoiu eest
vastutab vee-ettevõtja. Tuletõrjehüdrante ja veemahuteid kasutab
piirkondlik päästekeskus (edaspidi päästekeskus) Lääne-Harju valla
territooriumil tulekahju kustutamisel ja vajaduse korral teistel
päästetöödel. Hüdrantide ja veemahutite kasutamine muuks otstarbeks ning
neist tarvitatav vee kogus tuleb vee-ettevõtjaga eelnevalt kooskõlastada,
vastasel juhul loetakse veevõtt omavoliliseks.

Lugupidamisega,

Aare Kaur

AS Lahevesi

Juhatuse liige

5300 7997