Subject: Sotsiaalministri määruse „Nõuded ujulatele, basseinidele ja veekeskustele“ eelnõu
From: <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>,MTÜ Selts Eesti Vetelpääste <[email-masked]>, "Eesti Spaaliit" <[email-masked]>, "Eesti Ujumisliit" <[email-masked]>,Basseinitehnika OÜ <[email-masked]>,Eesti Turvaettevõtete Liit <[email-masked]>
Date: Fri, 6 Jun 2025 13:45:51 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Teile on saadetud Sotsiaalministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
eelnõu arvamuse avaldamiseks.

Teie tagasisidet ootame hiljemalt 20.06.2025 e-posti aadressile [email-masked] 
või DVK kaudu.

Pealkiri: Sotsiaalministri määruse „Nõuded ujulatele, basseinidele ja 
veekeskustele“ eelnõu

Registreerimise kuupäev: 06.06.2025

Registreerimise number: 1.2-2/42-1

Lugupidamisega

Sotsiaalministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 626 9301, faks (372) 626 9209
e-post: [email-masked]
 <http://www.sm.ee> www.sm.ee