Subject: Varjumiskoha ehitamine
From: "Indrek Linnuste" <[email-masked]>
To: PÄA Lääne <[email-masked]>
Date: Thu, 5 Jun 2025 11:40:11 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere! Soovime Pärnusse Rääma 40b territooriumile rajada puuetega inimeste 
kultuuri ja koolituskeskuse, kuna kinnistul on ka amortiseerunud maakelder, 
tekkis mõte see mõne projekti kaudu renoveerida ligipääsetava varjendina.

Kas oskate soovitada kellega konsulteerida varjendi rajamist, projektivoore 
jmt büroktaatiat. Tänan

Lugupidavalt,
Indrek Linnuste
Solve et Coagula OÜ
Amanita MTÜ
+372 56 647 656
www. <http://www.secestonia.com> amanitaeesti.ee <http://amanitaeesti.ee>
https://www.instagram.com/amanita.eesti/

https://www.facebook.com/Solve-et-Coagula-Amanita-306027249749008/

  <https://ci3.googleusercontent.com/mail-sig/AIorK4y9kcJCTmLEl_DxcFMAzjjhMzXliWl9mRxOazHQ21IsuSiouWpcKb2Um9EmhHm1a-Hb6bQZHKM>