Subject: Kooskõlastus
From: "Tarmo Kaugeranna" <[email-masked]>
To: "Tanel Vahter" <[email-masked]>,Päästeamet <[email-masked]>
Date: Wed, 4 Jun 2025 23:00:58 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Avaliku ürituse kooskõlastamine

Mittetulundusühing Ajatu Elustiili Selts esitas Türi Vallavalitsusele
avaliku ürituse korraldamise teatise (registreeritud Türi Vallavalitsuse
dokumendiregistris 10. märtsil 2025 nr 16-1.7/966) avaliku ürituse
korraldamisest Särevere alevikus Kuivati kinnisasjal ja kinnisasjal
paiknevas hoones 14.juunil 2025 kell 18.00-24.00.

Korrakaitseseaduse (KorS) § 59 lõike 1 alusel kehtestatud Türi
Vallavolikogu 26. aprilli 2018 määruse nr 19 „Avaliku ürituse korraldamise
ja pidamise nõuded Türi vallas“ § 4 sätetest tulenevalt teavitan, et Türi
Vallavalitsusel kui ametiasutusel (edaspidi ametiasutus) ei ole teatises
märgitud avaliku ürituse korraldamiseks vastuväiteid.

Avalik üritus, Mari Jürjensi elamuskontsert ,,Ajatud hetked ajalistes
paikades“, korraldatakse 14. juunil 2025 kell 18.00- 24.00 Särevere
alevikus Kuivati kinnisasjal ka kinnisajal paiknevas hoones. Üritusel
avaliku korra eest vastutav isikud on Kaia Kaugeranna ja Tarmo Kaugeranna;
 e-post [email-masked].

1) Soovime kooskõlastust. Üritus toimub välitingimustes hoone ümbruses
asukohaga Särevere alevikus asuval Kuivati kinnisasjal (83604:003:1060).
Lisan asendiplaani manusena antud asukoha kohta ning jääme tagasisidet
ootama millistele punktidele peaksime veel tähelepanu pöörama.

Lugupidamisega
Tarmo Kaugeranna
Ajatu Elustiili Selts MTÜ