Subject: Re: Kooskõlastus
From: Tõnis Org <[email-masked]>
To: PÄA Lõuna <[email-masked]>
Cc: PÄA Lõuna <[email-masked]>, "Silver Konksi" <[email-masked]>
Date: Fri, 6 Jun 2025 14:51:37 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere,

Suur tänu Teie 03.06.2025 nr 1.2-2.3/3052-1 vastuse ja selgituste eest!
Sellele tuginedes koostasin vastavalt Geneetiliselt muundatud
mikroorganismide suletud keskkonnas kasutamise seaduse §13 sätestatule
inimese ja keskkonna kaitseks õnnetusjuhtumi korral erakorraliste abinõude
kava. Vastav digiallkirjaga dokument on lisatud kirja manusesse. Palun
kavale teiepoolset kooskõlastust.

Tänades,
Tõnis Org
bioinformaatika ja meditsiinilise genoomika kaasprofessor
genoomika instituut
Tartu Ülikool

Tel 5211484

  _____

From: Tõnis Org <[email-masked]>
Sent: Tuesday, May 20, 2025 4:39 PM
To: [email-masked] <[email-masked]>
Subject: Kooskõlastus

Tere,

Soovime tööinspektsioonilt taotleda geneetiliselt muundatud
mikroorganismide suletud keskkonnas kasutamise luba Tartu Ülikooli
genoomika instituudi laborites 318 ja 318A (aadressil Riia 23b, Tartu).
Tööinspektsioon andis meile teada, et oleks vaja kooskõlastust
päästeametilt. Panen lisas kaasa dokumendid, mis said tööinspektsioonile
esitatud. Palun andke teada, mida kooskõlastuse saamiseks teha tuleks?

Tänades,
Tõnis Org
bioinformaatika ja meditsiinilise genoomika kaasprofessor
Genoomika instituut
Tartu Ülikool
Tel. 5211484