Subject: Vara külas Koolitaguse detailplaneeringu vastuvõtmine
From: Raimond Võimre <[email-masked]>
To: PÄA Lõuna <[email-masked]>
Cc: PEIPSIÄÄRE VALLAVALITSUS <[email-masked]>
Date: Fri, 13 Jun 2025 09:00:33 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Peipsiääre Vallavalitsus annab teada, et Peipsiääre Vallavalitsuse
10.06.2025 korraldusega nr 269 võeti vastu Vara külas asuva Koolitaguse
(kü 86101:006:0305) kinnistu ja lähiala detailplaneering.

Vara külas Koolitaguse kinnistu ja lähiala detailplaneeringu avalik
väljapanek toimub 03.07.2025 - 16.07.2025 a. Detailplaneeringu
materjalidega on võimalik avaliku väljapaneku jooksul tutvuda Peipsiääre
valla kodulehel https://www.peipsivald.ee/vara-piirkond ja Peipsiääre
Vallavalitsuses Tartu mnt 4, Alatskivi alevik.

Lugupidamisega

Raimond Võimre

ehitus- ja hankespetsialist

Peipsiääre Vallavalitsus

+372 5448 0580

Koduleht <https://www.peipsivald.ee/>  | Facebook
<https://www.facebook.com/PeipsiaareUudised>

Peipsiääre vald – Läänemere kultuuripärl 2025!