Subject: Re: ViruFesti luba 25.08.2024
From: "Kairit Sverdlik" <[email-masked]>
To: PÄA Ida <[email-masked]>
Date: Mon, 16 Jun 2025 16:03:48 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Oleme ka sellel aastal korraldamas 31.08.2025 Jõhvi pargis ViruFesti üritust 
( toimus ka eelmisel aastal sarnaselt).

Jõhvi valla lehelt saan aru, et mul on vaja Ida Päästekeskuse kooskõlastust 
ürituse loale. Kas teie poolt oleks vaja minu taotlus allkirjastada? Lisan 
taotluse manusesse ja palun täpsustage kui mingit infot on vaja rohkem lahti 
kirjutada kooskõlastuse saamiseks.

Tervitades
Kairit Sverdlik
Projektijuht
[email-masked]
Live Agentuur OÜ
+ 372 56228206
www.liveagentuur.ee
FB: Live Agentuur
IG: liveagentuur

On 7. Jun 2024, at 11:21, Kairit Sverdlik <[email-masked]> wrote:

Tere!

Oleme korraldamas 25.08.2024 Jõhvi pargis ViruFesti üritust ( toimus ka 
eelmisel aastal sarnaselt).

Jõhvi valla lehelt saan aru, et mul on vaja Ida Päästekeskuse kooskõlastust 
ürituse loale. Kas teie poolt oleks vaja minu taotlus allkirjastada? Lisan 
taotluse manusesse ja palun täpsustage kui mingit infot on vaja rohkem lahti 
kirjutada kooskõlastuse saamiseks.