Subject: Fwd: tegevusloa taotlus
From: "Almar Nuuma" <[email-masked]>
To: "Heli Lepp" <[email-masked]>
Date: Mon, 30 Jun 2025 17:15:30 +0300

Tere
Palun saata tööülesanne Deltas täitmiseks Marek Kärsinile.

Parimat

Almar

Sent from my iPhone

Begin forwarded message:

From: Marika Ein <[email-masked]>
Date: 30. June 2025 at 16:19:26 EEST
To: Almar Nuuma <[email-masked]>
Subject: tegevusloa taotlus

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere,

MTÜ Päikeseringi Selts soovib hakata osutama rehabilitatsiooni teenust, 
selleks on vaja päästeameti kooskõlastust. Studeerisin täna Päästeameti 
kodulehti aga ei õnnestunus mul jõuda jälile kellel ja kuhu peaksin avalduse 
tegema ja/või pöörduma. Ohutusjärelevalve büroo tundus kõige loogilisem 
valikutest.
Ühesõnaga soovime kooskõlastust ruumidele aadressil Valga linn, Kesk 10 
rehabilitatsiooni osutamiseks.
Palume võimalikult ruttu paikvaatlust, sest üks teenuseosutaja lõpetas 
piirkonnas tegevuse ja inimeste teenuse kättesaadavus on piirkonnas 
piiratud.

ette tänades,

Marika Ein
MTÜ Päikeseringi Selts
telef.55544371