Subject: Teavitus avalikest üritustest Viljandi vallas
From: "Rivo Aren" <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>,PÄA Lõuna <[email-masked]>
Date: Wed, 2 Jul 2025 08:21:50 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere.

Anname teada järgmistest Viljandi vallas toimuvatest avalikest üritustest:

1.	10.07.2025 toimub avalik üritus Sisevete festival/Ines Trio
kontsert Oiu sadamas, Oiu küla, Viljandi vald. Korraldaja Iglupark OÜ
(Taavi Nõmmistu, tel 5038051,  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]).
2.	12.07.2025 toimub avalik üritus Radical 2025 Raassilla
rallikrossirajal, Vilimeeste küla, Viljandi vald. Korraldaja Autokultuur
MTÜ (Ken Madissoo, tel 55519279, [email-masked]).
3.	19.07.2025 toimub avalik üritus Suur Maasturite Suvesõit 2025
publikukatse Ahimäe liivakarjääris, Sultsi küla, Viljandi vald. Korraldaja
RRR Motosport MTÜ (Rasmus Laansalu, tel 5265684, [email-masked]
<mailto:[email-masked]> ).
4.	27.07.2025 toimub avalik üritus Teatrietendus „Kuhu jumal juhatab“
Viiratsi laululaval, Viiratsi alevikus, Viljandi vallas. Korraldaja OÜ
Teatrale (Marek Pihelpuu, tel 5078000,  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]).

Lugupidamisega

Rivo Aren

majanduse peaspetsialist

-------------------------------------------
Viljandi Vallavalitsus

Sakala 1, Viiratsi alevik, Viljandi vald

70101 Viljandi maakond

515 6678
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <http://www.viljandivald.ee/> www.viljandivald.ee