Subject: Fwd: Esitatud avaliku ürituse loa taotlus
From: "Kaarel Zernant" <[email-masked]>
To: PÄA Lõuna <[email-masked]>
Date: Tue, 1 Jul 2025 20:32:01 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Edastan Valga vallavalitsuse palvel kooskõlastamist vajava ürituse andmed, 
mis leiab aset 6. - 7. septembril Taheva külas, Valgamaal. Kuivõrd PPA 
kodulehelt hetkel kindlat vormi ei tuvastanud, esitan andmed KOVi 
taotlusvormil.

Tervitades
Kaarel Hendrik Zernant

---------- Forwarded message ---------
Saatja: Kaarel Zernant <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Date: T, 1. juuli 2025 kell 20:19
Subject: Fwd: Esitatud avaliku ürituse loa taotlus
To: kaarel.zernant <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >

----- Forwarded message ----- 
Subject: Esitatud avaliku ürituse loa taotlus
Date: K, 25. juuni 2025, 10:17
From: Tõnu Vahtra <  <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  < [email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >

Tere!

Esitasite Valga Vallavalitsusele avaliku ürituse loa taotluse seoses Eesti 
MV orienteerumisjooksu tavarajal ja noorte/veteranide teates korraldamisega.

Teie korraldatav avalik üritus tuleb teil vastavalt Valga Vallavolikogu 
23.11.2022 määrusele nr 28 „Avaliku ürituse korraldamise ja pidamise nõuded“ 
eelnevalt kooskõlastada Politsei- ja Piirivalveameti ning  Päästeametiga.

Politsei- ja Piirivalveamet e-post  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked] ja Päästeamet e-post  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]

Palun võtke ametitelt kooskõlastused avaliku ürituse loa taotlusele ja 
edastage need minu e-postile [email-masked] 
<mailto:[email-masked]> .

Kui meieni on jõudnud ametitelt saadud kooskõlastused saame teile väljastada 
avaliku ürituse loa.

Lugupidamisega

Tõnu Vahtra

Valga Vallavalitsus

spordi- ja noorsootööspetsialist

+372 5301 1787

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]