Subject: Teatis: "Filmi "Musta Pori Näkku" filmimine (Taara pst) "
From: "Lennart Puksa" <[email-masked]>
To: PPA Lõuna Korrapidaja <[email-masked]>,PÄA Lõuna <[email-masked]>, "Siim Linnard" <[email-masked]>, "Argo Arukase" <[email-masked]>, "PPA_louna.komm_list" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Veronika Kivilaid" <[email-masked]>
Date: Tue, 15 Jul 2025 12:57:22 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

 Lennart Puksa saatis teile kirja.  Kiri oli liiga suur tavaliseks
epostiga edastamiseks ja failid salvestati failide edastamise teenusesse.

Teil on kuni  24.08.2025 12:57:22 võimalik faile alla laadida.

Allalaadimise aadress on :
<https://info.raad.tartu.ee/fsend/filesend.nsf/getFiles.xsp?AccessID=fh7yi
cbjddoawy2>
https://info.raad.tartu.ee/fsend/filesend.nsf/getFiles.xsp?AccessID=fh7yic
bjddoawy2

Lennart Puksa  has sent you a mail.  The mail is too big for standard
delivery.  You have till 24.08.2025 12:57:22 to consult the mail via a
browser and download the attachments.
URL for download:
<https://info.raad.tartu.ee/fsend/filesend.nsf/getFiles.xsp?AccessID=fh7yi
cbjddoawy2>
https://info.raad.tartu.ee/fsend/filesend.nsf/getFiles.xsp?AccessID=fh7yic
bjddoawy2

Kirja algtekst:
Tere

Tartu Linnavalitsuse kultuuriosakond on registreerinud avaliku ürituse nr
AU-25-129

Nimi: Filmi "Musta Pori Näkku" filmimine (Taara pst)
Aeg: 26.07.2025
Koht: Taara Pst ( Jakobsoni tn ja näituse tn vaheline allee)

tervitades

Lennart Puksa
Tartu linnavalitsus | kultuuriosakond | peaspetsialist | 736 1355 |
tartu.ee  -
AU-25-129.pdf - taara pst liiklus.pdf