Subject: Pöördumise vorm (Aivar Jõgi)
From: <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Date: Mon, 21 Jul 2025 08:47:51 +0300

Tere

Aivar Jõgi on täitnud pöördumise vormi.

Teabenõude andmed

Asutus: Lääne Päästekeskus (Järva, Pärnu, Lääne, Hiiu, Saare ja Rapla 
maakonnad)

Pöördumise sisu: Käesolev teabenõue on esitatud seonduvalt Kihelkonna 
päästemeeskonna tegevusega. Soovime teada mitmele väljakutsele jooksval 
aastal on meeskond reageerinud, milliseid toiminguid teostanud, millised on 
olnud tegevuse tulemused.

Teabenõudja kontaktandmed

Ees- ja perenimi / juriidilise isiku või asutuse nimi: Aivar Jõgi

Postiaadress:

E-post: [email-masked]

Telefoninumber 5038355

Teabenõude täitmise viis

Digitaalselt