Subject: Pürotehniliste toodete kasutamise teavitus
From: "Kersti Jaani" <[email-masked]>
To: PÄA Põhja <[email-masked]>,PPA Põhja <[email-masked]>, "TRANSPORDIAMET" <[email-masked]>
Date: Sun, 20 Jul 2025 23:01:44 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere,

Soovime Teid teavitada 24.07 Tallinna Lauluväljakul toimuva AC/DC
kontserdi raames pürotehniliste toodete kasutamisest ajavahemikus
21.00-23.45.
Kasutusel on T1, T2 ja F2 kategooria pürotehnilised tooted lennukõrgusega
kuni 50m.
Kui soovite täiendavat infot kasutatavate toodete osas või teostada laval
järelevalvel, siis palun andke sellest ette teada, edastame täiendava info
või lepime kokku sobiva aja järelevalveks.
Vastutavaks pürotehnikuks koha peal on Kersti Jaani, tel:5047593.

Lugupidamisega,

Kersti Jaani
Pyrocom OÜ
tel:5047593