Subject: Tartu linnas Ilmatsalu piirkonna üldplaneering
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>,REGIONAAL- JA PÕLLUMAJANDUSMINISTEERIUM <[email-masked]>, "Terviseamet" <[email-masked]>, "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>, <[email-masked]>,Päästeamet <[email-masked]>,Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelvalve Amet <[email-masked]>, "Elva Vallavalitsus" <[email-masked]>, "Tartu Vallavalitsus" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 24 Jul 2025 13:17:56 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Vabandame, kui ekslikult on jäänud mulje, et vastust oodatakse ainult
Põllumajandus- ja Toiduametilt.
Palume vastust 5. augustiks 2025 ka teistelt kirja saajatelt.

Vabandame segaduse pärast! Küsimuste korral palume julgelt ühendust võtta!

Lugupidamisega

Kareli Kilter 736 1111
Tartu Linnavalitsus

Saadame Teile digitaalselt allkirjastatud dokumendi.

Dokumendi väljaandja: Tartu Linnavalitsus\Ruumiloome osakond

Teema: Tartu linnas Ilmatsalu piirkonna üldplaneering.

Dokumendi liik:  Kiri

Dokumendi number: UP-23-001.

Dokumendi kuupäev: 04.07.2025

(See attached file: Ruumiloome_osakond_Kiri_20250704_UP-23-001.asice)