Subject: Spordiürituse korraldamine Kütiorus, Võrumaal 09-10.08.2025 - kooskõlastamine päästeametiga
From: "Juho Mattus" <[email-masked]>
To: PÄA Lõuna <[email-masked]>
Date: Fri, 25 Jul 2025 12:21:51 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere Lõuna regiooni päästekeskus

Soovin kooskõlastada Võru vallavalitsuse poolt tingimusena sätestatud nõude 
avaliku ürituse korraldamiseks "Korraldajal kooskõlastada ürituse korraldus 
Päästeametiga" päästeametiga.

Võru Vallavalitsuse avaliku ürituse korraldamise luba antakse alles peale 
PPA ja päästeametiga ürituse kooskõlastust. Manusest leiate ka avaliku 
ürituse taotluse, mille esitasin Võru valda. Üritus toimub välitingimustes 
ning ürituse korraldajana vastutan ja tagan Tuleohutuse seaduse § 3. 
Kohustused tuleohutuse tagamisel ja 2. jao Tuleohutusnõuded 7. jaotuse: 
Avaliku ürituse tuleohutusnõuded § 20 - 22 järgi ning parkimise korraldusel 
tagame vajadusel päästetehnika läbipääsu ja juurdepääsu päästeseaduse 
mõistes päästesündmise lahendamiseks.

Kuna ühtegi täitmiseks ettenähtud vormi, mida peaksin allkirjastama, ei 
leidnud siis edastan taotluse e-maili teel.

Lugupidamisega
Juho Mattus
+372 5190 5057