Subject: Valge 6 , Tallinn Sildid
From: "Jevgeni Rakov" <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Date: Fri, 1 Aug 2025 11:25:10 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Lugupeetud Päästeamet,

Meie ettevõte, AS STV, aadressil Valge 6, Tallinn, soovib selget juhendit 
järgnevate küsimuste osas:

Viidates Päästeameti üldistele tuleohutusnõuetele, palume:

Esitada viiteid täpsele seadusandlikule aktile või määrusele, mis sätestab 
nõuded hoone sissepääsu, korruste ja korterite tähistamiseks;

Esitada, kui võimalik, näidised või soovituslikud juhised numbrite 
kujunduse, suuruse, paigutuse ja kontrasti kohta.

Kas trepikoja uksele peavad olema märgitud kabineti numbrid? Kas peavad 
olema trepikodade sildid?

Soovime tagada, et Valge 6 kinnistu tähistamine oleks täiesti kooskõlas 
Päästeameti nõuetega ning vältida tulevikus võimalikke tõlgendamisvaidlusi.

Lugupidamisega

Jevgeni Rakov
tehnilise teeninduse osakonna vanemassistent
AS STV
mob +372 56281144
tel +372 688 0234
[email-masked]
www.stv.ee

  <https://stv.ee/stvfooter.jpg>

Käesolev e-kiri ja selle manused on konfidentsiaalsed ja nende 
avalikustamine on keelatud. Kui käesolev e-kiri ei olnud Teile mõeldud,

siis palun kustutage see koheselt koos manustega enda arvutist ja 
informeerige sellest e-kirja saatjat.