Subject: Kivikollli Super endruo võistlus
From: "Marko Traks" <[email-masked]>
To: PÄA Lõuna <[email-masked]>, "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>, "Mait Urbanik" <[email-masked]>
Date: Mon, 4 Aug 2025 21:15:59 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere
Soovime teatada, et korraldame 30.08.25 Võrumaal, lasva külas, Torni tee 5. 
Atv`de ja solo´de Super enduro võistluse. Võistlus kujutab endast takistus 
rada mida ületavad ATV ja Soolo mootorrattad.
Võistlus päev algab hommikul kell 9.00 ja lõpeb samal päeval kella 17.00. 
Oodata on ca 50 võistlejat ja ca 50 pealtvaatajat.
Võistlus rada on eraldatud piirdelindiga ja rajal on turvamas abimehed. 
Pealtvaatajatele on eraldatud eraldi ala ja parkla on eraldi eraldatud. 
Kohapeale on tellitud meedik.
Asendiplaan lisatud manusega.

Lisainfot saate Marko Traks +372 5681 7121 ja Mait Urbanik +372 5604 2222

Lugupidamisega

Marko Traks
+37256817121

Teie Idee, Meie Teostus!!!
  <https://ci3.googleusercontent.com/mail-sig/AIorK4xNRBa6qnLOohKXLTY-KapJYon_U5y01XqMz7C3hAVeD8vViWnpcQjBnsW1_GPgHWSEJEtSVdZi838X>

MT Creative Creation OÜ