Subject: Teavitus Võru maakonnas planeeritavatest võistlusautode treeningsõitudest 16.08.2025
From: "Prepwin Motorsport" <[email-masked]>
To: PÄA Lõuna <[email-masked]>
Date: Thu, 7 Aug 2025 11:24:24 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

MTÜ Prepwin Motorsport annab teada, et plaanib 16.08.2025 (L) kell 
10:00-17:00 järgnevatel Rõuge vallas asuvatel riigiteedel viia läbi 
võistlusautode treeningsõite:

*	Tee nr. 25179 Vakari-Pari-Tsiistre km 5,5 - 8,2 ja tee nr. 25218 
Mäe-Suhka - Puspuri km 0,0 - 0,3

Käesolevale kirjale on lisatud manusena treeninguks kasutada plaanitavate 
teelõikude liikluskorraldusskeemid ja Transpordiameti luba riigiteede 
kasutamiseks.

Kõigil igapäevaliiklejatel lastakse maksimaalselt mõne minutilise (ralliauto 
lõigul viibimise aeg) viivitusega oma tavapäraseid sõite teha. 
Treeninglõikudel on turvalisus tagatud rajajulgestajate ja meditsiinilise 
julgestusega.

Lugupidamisega

Jakko Viilo

Prepwin Motorsport

Tel.: (+372) 56266244