Subject: Kuusalu vallas Veski tn 6 ja Tuuliku tn 1 detailplaneering
From: "Ingrid Saaroja" <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Date: Fri, 8 Aug 2025 11:39:13 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Saadan Teile koostöö eesmärgil Kuusalu vallas Kiiu alevikus Veski tn 6 ja
Tuuliku tn 1 kinnistute ning lähiala detailplaneeringu lahenduse.

Detailplaneeringu materjalid saab alla laadida siit:
<https://deverde-my.sharepoint.com/:f:/g/personal/ingrid_deverde_ee/EuG5j2
8ZhmxKsE4GAhi3P-ABn3JnmPb88W99EwiJbfWg4Q?e=16I7M2> DP

Jääme Teie tagasisidet ootama.

Lugupidamisega,

---------------------------------------------

INGRID SAAROJA

Deverde OÜ

volitatud maastikuarhitekt, tase 7

+372 503 6499

DeVerde

maastikuarhitektuur  |  dendroloogia